måndag 10 september 2012

Min dåliga sida

Alla har sina dåliga sidor. Jag har en jättedålig som jag inte direkt är stolt över. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag innan jag får för mig att städa. Sen är det fint i någon dag och så poff händer något... Jag vet inte hur många gånger jag lovat mig själv att NU ska jag hålla det fint. Icke!
Sen är jag bra på att sprida ut mina grejer över hela huset så min kära familj ( läs mamma ) lägger in sakerna på fel plats. Allt har sin egen plats och det blir rubbat när jag själv inte lägger in det.
Nu är det ett organiserat kaos i mitt rum, det ska bli fint idag. Hur länge tror ni att det är fint? Hur gör man egentligen för att det ska hållas städat?
Göra som mamma sa när man var liten, plocka undan innan man går och sover. Fy så boring!
I brist på annat spännande i mitt liv så kan ni få följa mitt kaos i en vecka. Okej? Bädda sängen, vattna blommorna och hålla var sak på sin plats. Det borde jag väl klara?
Ni får en före och efter bild under dagens städning och sen en bild om dagen. Morgon elr kväll? Kväll får det bli, på morgonen är det redan så stressigt....
En vecka alltså.

Inga kommentarer: