onsdag 19 september 2012

Stockholmsmys

Igår var vi lediga ifrån skolan, eller ja vi hade egenstudier. Så jag packade ner en bok i väskan och satte fart mot huvudstaden. Mötte upp Pernilla och vi lunchade tillsammans, sushi :)
Vi fönstershoppade innan Fredrik mötte upp, då blev det fika. Klockan rullade iväg och regnet öste ner. Jag köpte ett paraply och Pernilla åkte hem. Med hennes hemgång kom solen och jag hann inte ens ta upp paraplyt. Jag och Fredrik hittade en mysig pub där vi drack öl, det var ju faktiskt tisdag ;) Sedan avancerade vi hem till honom där det blev mys och middag innan jag tyvärr var tvungen att åka hem pga skola idag.
Såhär i efterhand hade jag kunnat stanna kvar hos honom för jag hade så fasligt ont i ryggen imorse att skola inte var att tänka på. Jaja man kan ju inte se in i framtiden och inte heller spola tillbaka tiden :(

Inga kommentarer: