onsdag 17 oktober 2012

100

Jag sa att jag inte brukar göra såna där "fyll i grejer" längre. MEN denna är ett undantag, en utmaning ifrån Elin

1. Tre namn jag lyssnar till:
Edvina, Ia och Eddis

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag försöker att vara så positiv det går

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag överanalyserar saker, jämt!

4. Detta är jag rädd för:
Brandmän, mörker och småkryp. Usch!

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Lyckliga vänner, pussar av Fredrik och solsken

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Gå ner i spagat, prata arabiska, stå på huvudet

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med mina fantastiska vänner, familj, släkt och pojkvän

8. Detta vill jag göra just nu:
Krypa ner i en varm säng

9. Bästa känslan:
Att vara kär ( snor den av Elin ;-) )

10. Värsta känslan:
Att vara otillräcklig

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Omtänksam

12. Är jag kär just nu?
OM jag är!

13. Jag vill gifta mig:
Med min drömprins

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
( detta kommer upp inom en snar framtid på bloggen )

15. Min käraste ägodel:
Mobilen, helt klart

16. Något jag vill ha i present:
En resa

17. Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbyxor, tröja och halsduk

18. Favoritkläder:
Mina jeans, helt klart

19. Favoritdjur:
Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Pop med en touch av rock

21. Favoritlåt just nu:
Där jag hänger min hatt

22. Roligaste ämne i skolan:
Hemkunskap

23. Tråkigaste ämne i skolan:
Alla dessa jävla SO-ämnena

24. En bok jag gillar:
"Jag njuter så länge jag varar" - Erik Ståhl

25. En film jag älskar:
Notthing hill

26. Favorit tv-program?
112- på liv och död

27. Favoritdoft:
Nybakat

28. Detta äter jag gärna:
Onyttigheter

29. Dricker helst:
Kaffe med mjölk

30. Favoritgodis:
Mörk choklad med hallon, mint eller chili

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand och Cypern

32. Färg på mina ögon:
Blå

33. Min längd:
1,54 typ

34. Jag tror på:
Kärlek övervinner allt

35. Jag spelar:
musik i hörlurarna påväg till och från skolan

36. Person jag beundrar:
Åter igen, Erik Ståhl. ( Ett jävla tjat om honom här den senaste tiden!)

37. Så här bor jag:
I en villa med min fina familj

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga tror jag...

39. Det här tänder mig:
Ett fint leende

40. Det här gör mig avtänd:
Dålig klädsmak

41. Favoritfärg:
Liiiila

42. Favoritcitat:
" Tänk positivt"

43. En hemlighet jag vet:
Hm, om jag berättar är det ju ingen hemlighet längre?!

44. Bästa present jag fått:
Alla presenter är bra på sitt sett

45. Senast köpta skiva:
Rasmus Seebach

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Klurigt, ögonen kanske

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Magen

48. Udda förmåga/egenskap:
Om jag får en dålig magkänsla så stämmer den oftast

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt, sova, äta, mysa, sova. Skönt liv

50. Vad lyssnar du på just nu?
Datorns fläktar

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Eftersom klockan är efter midnatt så ska jag först sova sen åka till Västerås för grupparbete och föreläsning samt träffa Hilda igen :)

52. Var är dina föräldrar födda?
I Sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Office-paketet

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Någon där dom serverar sushi

55. När badade du i en pool senast?
Flera år sedan

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
I lågstadiet

57. Hur många barn vill du ha?
Två

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Opera

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nej

60. Vad har du för TV-kanaler?
Vi har väl typ standard skulle jag tro

61. Har du åkt moped någon gång?
Ja

62. Har du busringt någon gång?
Kan väl ha hänt ;-)

63. Har du fått felparkeringsböter?
Icke

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Herregud nej!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Istanbul

66. Har du en egen trädgård?
Egen och egen...

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Ehm, jag kommer inte på en enda mer tecknad serie förutom family guy och den hatar jag...

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Troligtvis inte...

69. Badkar eller duschkabin?
Vill ha badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Filmtitlar är inget som jag minns...

71. Favoritpizza?
Kebab, med massor av vitlökssås.

72. Chips eller popcorn?
Lantchips med gräddfilssmak

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Äger inget läppstift, än

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Kan man ens göra det? Nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Inget av det, är allergisk emot båda

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Emma, subway

78. Favoritchoklad?
Mörk med hallon, mint eller chilismak

79. När röstade du senast?
I förra valet

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Förra året

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Hm, nä

82. Är du bra på matlagning?
Det brukar bli bra, så ja

83. Klarar du att tanka själv?
Det tror jag nog

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV:
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej

87. Vad var det senaste du handlade?
Glass

88. Har du kräkts offentligt:
Tyvärr, ja....

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Eftersom jag redan hittat kärleken så blir jag gärna mångmiljardär! ( Citerar Elin )

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja

91. Har du ringt något betalnummer:
Njae, det tror jag inte

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Lilly när hon föddes för snart 7 år sen

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Nej, ingenting alls typ

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Tele2´s

96. Vad har du i din väska:
Plånbok, tuggummi, mobil, mediciner, vantar, läppglans, mobilladdare bla.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Pussar på min kissekatt

98. Vad är du tacksam för idag:Att jag har det så bra som jag faktiskt har det

99. Var hittade du den här listan:
Elins blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Malin ( eftersom du inte fyllde i den när Elin sa det ) och eftersom det är den enda?! jag vet läser min blogg och har en egen blogg så får det väl bli de enda.

Inga kommentarer: