söndag 18 november 2012

#Brandmansfobi del 2

Jag lovade er en update om min brandmansfobi om det hände något nytt, you remember?
När detta inlägg publiceras så sitter jag på bussen påväg till tåget som tar mig till Stockholm. Och jag ska försöka att övervinna min brandmansfobi åtminstonde lite genom att åka till Johannes brandstation. Herregud minns ni något av mitt första inlägg om det här överhuvudtaget?! Inte va?
Ni kan läsa det här .
Jag ska alltså idag träffa brandmän, jag ska gå till en brandstation. Förmodligen förstår ni inte vilket stort steg det här är för mig. Säkert är jag fullkomligt dum i huvudet som utsätter mig för detta utan att egentligen tänka igenom det. Men det är nu eller aldrig.
Förhoppningsvis så har dom gott kaffe i alla fall ;-)
Om jag överlever vägen dit och besöket där så åker jag till Fredrik sen. Stackarn kommer få umgås med ett nervvrak resten av dagen om jag känner mig själv...
Och ja, ni får en update om hur det gick vid ett lägligt tillfälle. Troligtvis på kvällen eftersom jag kan ha lovat Malin att ringa och berätta hur det gick ;-)
Wish me luck!

Inga kommentarer: