måndag 5 november 2012

Härlig helg

Så var ännu en helg över, lördagen var grym och jag skulle kunna ägna ett helt inlägg av roliga citat ifrån kvällen.
Jag åkte till Fredrik där vi lyssnade på härlig musik innan vi tog bussen till Pernilla. Där var det redan fullt med folk och vi förade innan vi gick vidare till Snaps. Jag utklädd till ängel, Fredrik som en vinbox, Pernilla som en död brud och Erik och hans kompisar som rockstjärnor. En salig blandning helt enkelt.
Vi hade det grymt inne på snaps innan jag och Fredrik åkte hem till honom. På bussen somnade både han och jag och alldeles lagom vaknade vi båda två och upptäckte att vi skulle av vid nästa hållplats. Tur det för annars vet jag inte var vi hade hamnat...
Igår hade vi en riktig bakisdag, trots att vi inte var bakis. Så vi hade väl en mysdag och kväll innan jag satte mig på tåget hem :)

Inga kommentarer: