torsdag 22 november 2012

Mysmorgon

Imorse vaknade jag utvilad, kan ha berott på att jag fullkomligt däckade runt halv 11 och klockan ringde halv 9. Jag gick upp, startade kaffebryggaren och bredde gudomligt goda mackor. Medan frukosten intogs njöt jag verkligen utav tystnaden, inte ens min bebis ville äta frukost med mig så inget skrikande och smörande om att kattmaten var slut ;-)
Fler mornar bör börja såhär, ingen stress och allt bara flyter på. Fler mysmorgonar åt folket!
Nu ska jag fixa det sista innan jag går till bussen, åker in en timme tidigare för att träffa min bokseminariegrupp. Vi ska fixa ihop en redovisning innan eftermiddagsföreläsningen börjar.
Det däremot vänner, det är inte harmoniskt att ha eftermiddagsföreläsningar. Jag HATAR det, sovmorgon i all ära men jag går gärna upp tidigare och har förmiddagsföreläsning.
På eftermiddagen känns det som att klockan går dubbelt så sakta som i vanliga fall och jag iaf blir väldigt sötsugen. Inte bra! Smörgåsar och kaffe får bli min räddning idag.
Nu tandborstning och påklädning.

Inga kommentarer: