torsdag 10 januari 2013

En dag jag inte skulle lämnat sängen

Idag är verkligen en dag då jag inte skulle ha lämnat sängen alls. Jag vaknade imorse med huvudvärk, bra start på dagen...
När jag skulle fixa lunch fick jag skrubba stora delar av köket eftersom min shake exploderade.
Eftersom mitt nageltrång gör så jäkla ont så fick jag ha gympaskor idag, utan raggsockor. Burr!
Musiken och internetet i mobilen valde att jävlas med mig.
Magen gjorde ont. Huvudet värkte, ryggen lika så.
Ja ni hör vilken skitdag det här blev! Men trots att jag var sjukt bitter ringde Fredrik upp och fick mig genast på bättre humör. Sen att mamma och Albin köpte godis för att muntra upp mig gjorde dagen ännu bättre.
Avslutade kvällen med en mumsig semla som mamma tyckte jag behövde efter den här dagen.
Och mitt i allt mitt gnäll slår tanken mig att det finns dom som har det sjukt mycket värre. Jag skäms över att ha klagat på min dag.

Inga kommentarer: