söndag 27 januari 2013

Kämpa, kämpa!

Ursäkta, men vad fan har hänt med mig egentligen? Helt plötsligt tycker jag att träning är kul. Vem har slagit mig i huvudet?
Denna veckan har jag hinnit med fler träningsminuter än i typ hela mitt liv... Det är plankan och armhävningar samt armträning med hantlar. Och jag har även börjat trappa upp på både tiden på plankan och antal armhävningar. Herregud, forsätter jag såhär så kommer jag ju snart vara i en jävligt bra form!
Idag åkte jag och morfar 3 km längdskidor, så dagens träningspass är liksom klart. Men jag körde ändå plankan, längre än någonsin när jag kom hem och ikväll har jag en promenad inplanerad.
Ja ni hör, träning, träning och åter träning i mitt huvud.
Det är så motiverande när man orkar mer och mer!
Och så ställde jag mig på vågen idag, ett kilo kvar till min målvikt! :D

Inga kommentarer: