torsdag 31 januari 2013

Shopping

Idag var en heldag i skolan inplanerad. På lunchrasten hann jag inhandla en axelbandslös bh till helgens roligheter. Lite lagom bittra över heldag i skolan återsamlades klassen och strax skulle alla bli glada. Vi fick sluta tre timmar tidigare eftersom skolans internet låg nere, happy! Jag sammanstrålade med min studiegrupp och vi planerade dem närmsta veckorna innan jag satte mig på tåget hem.
Men hem kom jag inte, mamma och Albin mötte upp mig och vi åkte till mormor. Men mellanmål i magen åkte mamma och jag och handlade nödvändigheter, godis och kostersättning i samma korg?! Logiken i det? När jag upptäckte detta kände jag att jag verkligen var tvungen att dokumentera...
Vi åkte även till intersport för att jag skulle kolla på nya skidor. Det slutade med att jag kom ut med ett par nya fina skidor. Så tokigt det kan bli ;-) Nu inväntar jag snö och mina stavar som kommer nästa vecka. Ber till högre makter att det blir en låååång vinter iår så att jag hinner åka många kilometer.



Inga kommentarer: