måndag 4 februari 2013

Stockholmshelg

Jag och Pernilla hade en grym lördagskväll som började hemma hos henne på Söder. Vi mellanlandade på ett nytt ställe för mig, hotellet, innan vi avslutade natten på solidaritet. Ni vet känslan när man kommer hem och tänker "Fan vilken bra kväll det blev" så kände jag när vi vid kl 06.15 kom hem igen.
Jag skulle kunna skriva en hel bok om roliga citat som sades under kvällen. Men den vanligaste var iaf "-Ni är inte här ifrån va?" Står det lantis i pannan på oss?!
I söndags när vi vaknade så var vi båda oförskämt pigga så vi åt frukost och tog en sväng på stan innan jag åkte till Fredrik.
Idag däremot... Jäklar vilken träningsvärk jag har i benen! Och min stortå är blå, som tur inte den med nageltrång! Vad är det med folk som kliver mig på fötterna egentligen?
Jag kan summera helgen med att vi är minsann inte 18 år längre....

























Inga kommentarer: