söndag 3 mars 2013

Fredagskväll

Ni vet när man tänker på en sån där perfekt utekväll? Den hade jag i fredags. Det kändes nästan som en dröm.
Jag började med att besöka Elin och Faizas hotell i vasastan, där dracks det vin och lyssnades på musik. Sedan rörde vi oss mot stan där vi hamnade på 'wooken'. Där var det dock inte jätteroliga människor så vi drog snabbt vidare.
Pernilla hörde av sig och meddelade att hon var hemma. Jag lämnade Elin och Faiza och lämnade mina grejer hos Pernilla. Där blev det lite extra fix och vin innan vi åkte in mot stan igen. Vi hamnade på Berns och Elin och Faiza på solidaritet. Så tyvärr möttes inte vi upp mer.
På Berns var det grymma människor och jag kan verkligen lista den här utekvällen som topp 5.
Vi hamnade på efterfest i Nacka hos Pernillas pojkväns kompis innan vi kom hem igen vid 06.30. Då ställde vi oss och fixade nachochips i ugn. Mmm! Fyllekäk!
Så strax efter 7 somnade vi av ren utmattning.
Igår ringde klockan vid lunch och vi fixade i ordning oss och åkte in mot stan. Där käkade vi sushi till frukost/lunch/middag innan jag och Pernilla mötte upp Erika. Jag hann däremot inte träffa henne så länge utan jag mötte upp Fredrik. Vi gick en promenad innan vi drack lite kaffe. Sen var det faktiskt dags för mig att åka hem tyvärr.





Inga kommentarer: