torsdag 28 mars 2013

Nageltrång

Det började i Juni förra året, nageltrång. Jag gick med ond tå i 3 månader innan jag mentalt förberett mig för operation. Det bästa jag någonsin gjort var att göra operationen! 3 månader av smärta, dagen efter var jag ute på krogen och dansade natten lång.
Fram till December kändes det okej, sen började jag känna att ett nytt nageltrång var påväg. I Januari i år gick jag till doktorn med hopp om ny operation. Icke, jag skulle återkomma efter en månad. Månaden gick och jag lärde mig att leva med lite ont. För man lär sig hur man ska belasta.
Nu däremot har jag haft ont i en vecks, inte lite ont som förut utan JÄTTEONT! Jag får tårar i ögonen varje gång jag sätter på mig skor.
Först om 1,5 vecka kan jag hinna klämma in en operation.
Jävla skittå!

Inga kommentarer: