måndag 15 april 2013

Födelsedagsfirande

I lördags firades Pernilla, vi var fasligt mycket tjejer som åt snittar och drack bål innan vi åkte och bowlade. Det var flera år sedan jag bowlade så det gick inte allt för bra. När vi var klara hanns det med champagnebjudning hos våra bowlinggrannar som slog vad med varandra. Man vet aldrig vad som händer när utgång med tjejerna är planerad. Vi åkte sedan in till stan för att dansa hela natten, och så blev det nästan. Jag är van att vi är på ställen som stänger 05, där vi var i lördags stängde dock 03. Det kändes ju alldeles för tidigt att gå hem då. Haha!
Därför blev det en promenad igenom ett kyligt Stockholm innan jag kröp ner i en varm säng efter kl 06. När jag sovit till och från i tre timmar var det dags att vakna tyckte mina kära vänner. Då var jag ändå hyfsat pigg. Igårkväll däremot efter en heldag i solen var jag trött.
Därför somnade jag tidigt och vaknade därför nu mitt i natten. Trist!
Men jag summerar den här helgen som GRYM!

Inga kommentarer: