måndag 15 april 2013

Logiken?

Rent logiskt så borde jag sovit för länge sen. Rent logiskt så borde jag vara jättetrött.
Jag gick och la mig tidigt, och var jättetrött. Det är däremot jättesvårt att sova när man har ont i tån. Mitt jävla nageltrång brukar göra ont när foten pressas ned i ett par skor, men inte nu. Nu har tån bestämt sig för att göra ont. Det finns ingen logik i det här alls.
Det känns dock skönt att jag bestämt att på onsdag ringer jag vårdcentralen och försöker få en tid för att ta bort nageln. Inte nog med att det gör ont att röra sig, nu ska det göra ont att ligga ner också. FAN!
Ögonen går i kors och hjärnan säger sov. Tån däremot tycker att det är klokt att hålla mig vaken. Det blir min tredje vakna natt det här. Imorgon borde hjärnan vara på topp under föreläsningen. Någonting säger mig att det kommer den inte att vara.
Jaha, vad ska jag hitta på nu då? Skriva på den kommande tentan kanske?

Inga kommentarer: