onsdag 15 maj 2013

Två veckor - Check

Nu kan jag bocka av två utav fem veckor utav min praktik. Redan på en onsdag tänker ni. Jajemen! Imorgon är det dags att börja jobba på pensionärskollot som är världens bästa sommarjobb. Imorgon kommer första busslastet med pensionärer som ska tillbringa en långhelg med oss ute på landet. Jag jobbar 10-19 imorgon och 7-12.30 på fredag innan jag rymmer till Stockholm. Paulina ska firas och en tjejutgång är planerad, jag är galet taggad på en galen utgång med mina favorittjejer! 
Sen är jag ledig lördag men jobbar söndag 16.30-22, och vid 22 börjar jouren som sträcker sig till 07 på måndag morgon. Jour= Sova på jobbet och springa på larm om det larmar. Sen vid 07 så cyklar jag hem och så börjar praktiken 9.30. Håll tummarna att jag får en lugn natt! 

Inga kommentarer: