torsdag 15 augusti 2013

Nytänk?

Det känns som att bloggen blir lidande, jag har ett 'bloggbehov' men kan inte skriva det jag vill.. Man får ju faktiskt tänka på att det är offentligt och man får bita sig i tungan ibland. Jag skulle kunna skriva flera tusen tecken om min skitsommar, men där har vi en sak där man får bita sig i tungan. 
MEN, lovade ju massa bilder ifrån Sthlm. Därför bjuder jag nu på diverse olika outfitarna jag körde på. 
Tröja ifrån Gina tricot, glasögon ifrån Kappahl, armband ifrån ung cancer och byxor ifrån Levis. 
Tröja ifrån Gina Tricot, armband ifrån ung cancer och byxor ifrån hm. 
Klänning ifrån Vila och armband ifrån Ung cancer. 
Klänning ifrån Cubus, halsband ifrån guldfynd och jacka ifrån Only. 
Tröja ifrån hm, byxor ifrån hm, väska ifrån stadium, halsband ifrån gold digger, mobilväska ifrån PUB. 
Och i och med detta inlägg inser jag att jag måste jobba på mina fotoposer... 




Inga kommentarer: