tisdag 16 oktober 2012

Bloggfavoriter

  • Martin Melins blogg  Martin skriver personligt och har massvis av tankar och jag som blivande förskollärare blir ofta varm i hjärtat när jag läser hans tankar om barnuppfostran t.ex.
  • Malin Liljeholms blogg Malins blogg är lite liknande min om livet på högskolan med aningen mer inlägg om hästar än vad jag skriver om ;-) Jag har känt Malin sen vi började i grundskolan tillsammans, alltså för 14 år sedan...
  • Hanna Hedlunds blogg Jag började följa Hannas blogg för att jag skulle hitta bilder på hennes sambo Martin Stenmarck att skicka till min "Martin Stenmarck tokiga" moster. Sen har jag blivit kvar och hon likt Martin Melin skriver oerhört personligt.
  • Laila Bagge Wahlgrens blogg Lite av samma anledning som Hannas blogg men här med Niclas Wahlgren. Har alltid diggat honom och eftersom han själv inte har blogg så har det blivit att jag följer hans fru istället.
  • Heja Abbe Gunnar, Abbes pappa skriver om allt mellan himmel och jord. Abbe lider utav ett hjärtfel bla. och jag ägnade för några sommar sedan några veckor till att läsa igenom bloggen från början till slut. Många tårar blev det och jag kan varmt rekomendera er att kika in.
  • Erik Ståhls blogg Fina Erik som jag har fått chansen att träffa en gång, i våras. Han berör i det han skriver och säger på föreläsningarna. En bra kille helt enkelt!
  • Robin Fröströms blogg Kom in här av en slump och på något sett har jag blivit kvar. Robin skriver mest om mode för killar. Vill du ha lite ögongodis, kika in ;-)

Det här var ett urval av dem bloggarna jag läser. Har du någon favoritblogg jag absolut inte får missa?  

Inga kommentarer: