tisdag 16 oktober 2012

Tjuvat


Jag såg på Malins blogg att hon har börjat med något hon kallar "20 dagar". Det går ut på att man gör ett blogginlägg om dagen i just 20 dagar med ett förbestämt tema.
Dag 1 - Tre saker du inte vet om mig.
Dag 2 - Bloggfavoriter.
Dag 3 - En låt med många minnen.
Dag 4 - Så här fixar jag mig en vanlig dag.
Dag 5 - En bild från en tid jag saknar.
Dag 6 - En nytagen bild på mig.
Dag 7 - Det här vill jag ha.
Dag 8 - Så här är jag som person.
Dag 9 - Mitt favoritband/favoritartist.
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.
Dag 11 - En bild på mig och en kompis.
Dag 12 - En bild som gör mig glad
Dag 13 - Mina intressen.
Dag 14 - Mina ovanor.
Dag 15 - En bild på mig och någon jag älskar.
Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytande.
Dag 17 - En bild på min handstil.
Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.
Dag 19 - Bästa musikvideon.
Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.
 
Jag har gjort mängder utav sådant förutoch orkar nog inte göra hela denna utan väljer ut några, dem som är "feta" och lägger upp dom lite när jag har tid.
"20 dagar alá Edvina" ;-)
Om det råkar vara så att du nu läser det här och känner " fan att hon inte valde den dagen" Ja men säg det då så får jag fixa det!

Inga kommentarer: