onsdag 28 november 2012

Fjärilar i magen

På söndag är det alltså dags för att nytt försök att hälsa på brandmännen på Johannes brandstation. Och vet ni? Jag ser faktiskt framemot det, det ska bli superkul att träffa dom. MEN, jag får hjärtklappning jag bara tänker på det och jag förväntar mig absolut inte att min fobi ska vara som bortblåst efter den här söndagen. För det kommer den inte vara, det vet jag. Men förhoppningsvis blir den lindrigare.
Jag vill bara påpeka en gång till att vem som helst kan inte åka till en brandstation och hälsa på, dom brukar ha öppet hus och då är allmänheten välkommen dit. Jag är därför otroligt tacksam att jag får den här chansen.
Jag är också tacksam att Anders har tagit sig an det här och planerat mitt besök, det gör mig faktiskt lugnare att veta ungefär vad som väntar.

Inga kommentarer: