torsdag 6 december 2012

Massage

Idag var det äntligen dags för min efterlängtade massage, jag fick mig en härlig promenad genom ett perfekt vinterland. Det var jag och pensionärerna som promenerade, och dom är alltid så söta, hälsar alltid. Till skillnad emot ungdomar, dom blänger bara...
Jag visste att massagen skulle göra ont, men så ont? Herrejävlar. Men genom detta så kan man se det som väl spenderade pengar eftersom det gjorde nytta. 1 timmes tortyr skulle man kunna säga, jag kände mig däremot sjukt mycket bättre redan när jag gick därifrån. Jag är rörlig igen!! I slutet utav Januari ska jag boka en ny tid för att underhålla detta.
Jag mellanlandade på förskolan påvägen och myste lite, fick jobb tider inför imorgon innan jag gick hem och däckade. Jag blev varnad att influensasymptom är vanliga när man hade sådär mycket problem, jo minsann fick jag biverkningar... Huvudet dunkar, käkarna gör ont och hela kroppen känns skit.
Förhoppningsvis blir det bättre tills imorgon då jag jobbar 8-15,30.

Inga kommentarer: