onsdag 5 december 2012

Hemmamys

Jag gjorde ett val att stanna hemma idag, ett val jag nu verkligen inte ångrar. Varken tåg eller bussar har rullat idag.
Sedan har jag mått pyton hela dagen, ett illamående som vägrar lämna min kropp. Jag missbrukar proviva för att lugna, samarin och novalucol. Inget hjälper...
Mamma var magsjuk förra veckan och igår när jag jobbade är det inte en omöjlighet att jag blev smittad. Skit också!
Man har väl aldrig tid att bli sjuk, men nu är det lite för mycket som händer...
  • Jag har en massagetid imorgon, den förra veckan blev inställd, och jag skulle verkligen behöva en uppfrächning av ryggen.
  • På fredag har Malin och jag en planerad fältstudie på förskolan samt redovisningsskrivning efter.
  • På lördag ska jag till Stockholm, Fredrik ska få sin födelsedagspresent.
  • Jag har en bok som ska läsas ut plus tenta att skriva.
Ja ni märker, ingen tid att bli sjuk på!
Så nu ber jag till högre makter att illamåendet inte är magsjuka.

Inga kommentarer: