lördag 22 december 2012

Sista föreläsningen

Igår var det äntligen dags för årets sista föreläsning i skolan. Vid lunch åkte jag och Malin till Strängnäs och inhandlade dom sista julklapparna, åt lunch samt handlade vin till kvällsplugget. Jag sprang även på ett örngott jag var tvungen att köpa, sååå klockrent!
Så nu är alla julklappar färdiga och nästan alla är inslagna också, perfekt! Dock saknas det snören på paketen jag har slagit in, att "korva" snörena är inte min starkaste sida direkt...
Så igår tillbringade jag kvällen med näsan i kurslitteraturen med ett glas vin innan jag vid kl 20 bestämde mig för att fredagsplugget var klart. Svenska hjältar galan tittades på innan sängen lockade alldeles för mycket.
Imorse vaknade jag med feber, jag som tänkt träffa Fredrik idag. Surt! Misstänker att det är kroppens sätt att säga ifrån att nu har det blivit lite för mycket. Så jag stannar istället hemma och tar det lugnt idag. Skönt det med men jag vill ju träffa min nallebjörn :(





Inga kommentarer: