onsdag 9 januari 2013

#Brandmansfobi

Både Paulina och Pernilla som jag träffade igår är gamla klasskompisar ifrån grundskolan. Dom har i och med detta hängt med från början i min fobi mot brandmän. Paulina hade stenkoll på att jag varit på brandstationen för att bli av med min jobbiga fobi. Pernilla däremot hade ingen koll på detta så när en brandbil åkte förbi igår och hon upptäckte att jag inte längre fick panik så undrade hon om jag hade blivit sjuk på riktigt. Då fick jag dra hela historien igen om mitt besök och ja chocken hon fick var väldigt rolig att se. Hon likt mig och alla andra hade ju aldrig trott att jag skulle ens försöka bli av med min brandmansfobi.
Det är kul att överraska folk.
Det har inte blivit något mera besök på Johannes brandstation för mig, men vänner, det kommer ;-) Det är bara mycket som ska stämma in, jag ska ha tid och det underlättar ju om Ander jobbar. Vi får försöka boka in ett nytt besök snart.

Inga kommentarer: