måndag 21 januari 2013

Innehållsrik dag

Dagen började med en förmiddag i skolan, vi började med en ny kurs och den känns riktigt intressant! Sen att vi bara ska vara två dagar i veckan i skolan under två månader är bara en bonus ;-)
Jag hämtade ut lite gamla tentor och sålde böcker innan Malin och jag tog ett varv på stan. När vi var påväg hem laddade jag upp för en långpromenad med stopp på mitt sommarjobb där en söt kollega var och fixade idag. Men hon ringde och berättade att hon var påväg därifrån så promenaden är uppskjuten tills imorgon. Den som väntar på något gott...
Väl hemma så gick jag in på studentportalen och såg att jag blivit godkänd på salstentan som jag trodde gick åt skogen. HAPPY! Så det måste ju faktiskt firas.
Så mellan två träningspass vispade jag ihop maränger som nu står i ugnen. Mmm!

Inga kommentarer: