söndag 30 december 2012

Tentaskrivning

Hela långa dagen har jag suttit och skrivit på den förbannade tentan. Mitt mål var att bli klar idag, med 2,5 timmar kvar av detta dygn kan jag säga att sängen är mer lockande än att skriva den avslutande reflktionen som jag har kvar. En sida kvar alltså och mitt huvud är som bomull, jag har slut på ideer helt. Man ska inte skjuta upp saker, jag vet, men att skriva lite på tisdagskväll känns mer lockande nu. En stor jävla del av tentan är ju faktiskt klar!
   Imorgon då, äntligen nyår. Som jag har längtat efter denna måndagen. Jag har inte träffat Fredrik på hur många veckor som helst så denna dagen har varit en morot att plugga även på helgen. MEN, jävla influensan har attackerat honom och nu ser det inte ljust ut att han hinner bli frisk tills imorgon. Så ja, det kanske inte blir någon nyårspuss här :( Men jag håller tummarna in i det sista att det sker ett mirakel och att han bli frisk inatt!

Inga kommentarer: